Babyyurtseven1- Ben de haftaya 38 i dolduracağım doktorum çatı muayenesi yapacağını söyledi haftaya çok stres oluyorum doğuma karşı böyle değilim inanın şu muayene hayırlısıyla bir geçse diyorum🤭