Merve_0109 Cimen1409 Oda işe yarar bir organ bıraktıysa resmen mekanın sahibi oldular arkadaş ne yapıyor anlamıyorum ki içimden organlarımlqmı oynuyor 🥺
Merveren Esramertt benim çok şükür şuan hiç yok ama benim ilk 3 Aydada kusma vs olmadı ondan herhalde
Yenianneadayi2208 Esramertt bende de ince ince mide bulantısı var gibi 🤦 onun harici çok şükür şimdilik iyi gidiyor diyebilirim.Sadece kasılma yaşıyorum bu aralar fazlasıyla
Papatyamevsimi-89 Esramertt benim eşim de ben dogurayim mi diyor 😀Valla doğurma şansım olsa diyecem ki bana ver sen ben dogurayim derdim diyor..Sen çok dayaniksizsin diyor
Papatyamevsimi-89 Esramertt ya benim kolesterol yüksek çıkmış bir de demir vitamini kan ilacını içiyorum pekmez içiyorum ama cocuk büyüdükçe azalıyor sanki…
Esramertt neslihanturkdemir maden suyunu gebeliğimin başından beri her gün bir tane içiyorum magnezyum için ama bana hiç o anlamda fayda etmedi
neslihanturkdemir Esramertt bana da fayda eder dediler ama ben içemedim 😕 herkesin farklı oluyor sanırım 🥲 umarım hepimiz bir an önce sağlıklı sıhhatli bir şekilde bebişlerimize kavuşuruz da bu günler geçer gider ☺️
Esramertt Berkem78 aslında iki öğün besleniyorum ama kaşar süt filan yiyorum ondan oldu galiba şimdi pek yiyemiyorum midemden dolayi