esraaygun Merhabalar hanımlar 28+3 haftalık hamileyim vajinada ara ara oluşan ağrılar var sizlerde böyle olmuşmuydunuz🤔 korkmalımıyım😰
Pinarr35 esraaygun ben 13 haftaligim benimde baski agri oluyor bazen korkuyorm ama herkes doktorda normal diyor
Havvamu Bende de oluyordu doktor normal dedi..cevremde olur öyle agrilar korkma diyor bazen bebek dönünce fln baski yapıyor mus mesela doktor ayaklari denk geliyor oyle oldugu zamandemisti bana
Gizem5901 32+0ım bendede dğnden beri var makata baskı oluyor gibi bende korkuyorum daha hazır değilim doguma 🤦♀️
busra5501 esraaygun şu an bendede oluyor ve bebek göbek deliğimin etrafında aşırı haraket halinde 25 haftalık hamileyim bende korkuyorum normal mi böle vajina ağrısı batma zonklama da oluyor :(
aycakcer busra5501 bazen genişlediği için batmalarda olabiliyor yani riskiniz yoksa korkmayın benim rahimde incelmem vardı zaten şimdi açılmada başladı işte inşallah sağ sağlim kavuşuruz bebeklermize
YeniAnne000 esraaygun Benim 13 haftalık bugün doktor kontrolüm vardı sordum ağrılarım oluyor rahmimde kasığımda dedim kanama olmadığı sürece normal dedi bana
Pinarr35 aycakcer basta vardu canim ama su anlik bi risk gorunmuyor insallata olmaz ikiz bide normal diyorlar