Zeyneptuba Kızlar 11.haftama girmek üzereyim. 3 gündür ishal durumum var. Normal mi sizce. Bebekle alakalı bi sıkıntıdan dolayı değildir dimi. Normalde böyle sürmezdi anlam veremedim.
Deryaiso Zeyneptuba değişen hormanlardsn dolayı oluyor canım bağırsak düzeni değiştiği içindir çok zorluyorsa muz ye biraz o keser