Leylaakcay Kızlar normal doğumda. Ne zaman, bıraktınız. İğneyi acaba carsamba doğum, var doktor hiç birşey demedi bu, konu, hakkında bana bırakmam, gerekiyor mu, acaba ya da devam, mı, ediceğim devlet, hastanesine gidiyorum bende sormayı, unuttum 🙍♀️
Gzmduru Leylaakcay sen sorucaksın doktoruna ben enox kullanıyorm 33 haftayım doğumdan sonra bi 10 gün daha kullanmamı söyledi mesela herkesde farklı bunu doltorunla konuşmalısın
NuryK Leylaakcay dogumdan 1 gun önce birakcaz demisti doktor bana. Kullanmaya başladıgm gun meraktan sormustm hepsini.