Arkadaşlar merhaba, 25 haftalık hamileyim, doktorumu değiştirdim bugün farklı bir doktora geldim, geldiğim doktor ultrasonda plesentamda eski kanama alanları olduğunu söyledi ve rahmimi muayene etti rahmin hamur gibi olmuş dedi, rahim ağzı uzunluğum iyiymiş fakat önemli olan rahim yumuşaklığıymış aniden suyun gelebilir dedi, korku içindeyim şu an eczanede bana yazdığı iğneyi alıyorum prulaton diye hastaneye dönüp acilde vurulacağım çok korkuyorum neden önceki doktorlar kanama alanlarını söylemedi, rahmim o kadar yumuşakmış ki yani ben vaktinde doğurmayacak mıyım, ya bebeğim dediği gibi aniden doğarsa daha çok küçük, başına böyle birşey gelen var mı morale ve desteğe ihtiyacım var