Sedarda Kızlar indirimden yararlanarak 5 parca urunu 85 tl ye aldim,bakalim nasil gelecek hepsini buradan paylasacam nasipse,surec hakkinda da bilgilendiririm sizleri💗
elaweannesi Sedarda ay bende 10 parça 145 ₺ ye aldım we de kışlık montsa içinde hepsi ağır parçalar çok mutluyum ya 😇😂
ruveyda98 Sedarda şimdi 4 ürün sipariş verme hakkı varya onu verip tekrar sipariş verme hakkımız oluyormu
Rusen96 Sedarda bende 2 hafta once kadar tereddüt ederek 2 tane 5li takim, kışlık tulum ve eldiven siparis verdim ürünler 2 gün once elime ulaştı fiyatina göre kalitesi duruşu felan gayet güzel. Cok beğendim yani ben. Ama ben Türkiyede kalmiyorum benimki 2 hhafta da geldi turkiyeye ne kadar süre de gelir bilmiyorum. Ama oradaki yazan tahmini süreden once geldi
Busra2524 elaweannesi bende üye oldum ve sepete ekledim sipariş toplamı 453 hemen altında indirimli 135 yazıyor ödemede 453 mü ödeyeceğim 135 mi tam gözükmüyor deneyimlendiyseniz paylaşır mıısnız
Aysun1981 bende bu sabah siparis verdim. bakalım nasıl gelecek 🤔 düzgün gelir ise eş dost birilerinin telefonundan yeni profil ile siparis vereceğim.
Yaren_garip İlk üye olumun da 10 tl veriyor sadece 10 tl ile ürün alabiliyor muyum kartım yok denemek istedim bilgi verir misiniz
elaweannesi Fairymom çok yapan olmuş gelende teyitli burdan anneler atan war aldığını güwenli sorunsuz gelmiş korkma al bacım ben 10 parça aldım 2 ayrı hesaptan eşimden de kurarak duwarıma bak toplam hepsine 145₺ ödedim
Seda_krmnli42 Kızlar bende az önce 45tlye 4 parça ürün sipariş verdim ama bana 10tl vermedi neden acaba
Fairymom elaweannesi sabah denk geldim postunuzu, bir sormak istedim, aldığınız ürünlerde çok hoşuma gitti. Ülkece pahalılığa o kadar alıştıkki ucuz birşey olunca altında illa bir şey arıyoruz, denemekte fayda var.
elaweannesi Busra2524 balım indirimli tutar ödenmeyendir yani o yüksek aldığın tutar az görünmeli neden öyle olmuş senin görsel atar mısın
elaweannesi Fairymom ewet malesef annem sabah aramış kızım bunlr aklını mı yemiş beden böyle uygun diyor yok anne gerçek dedim saolun beğendiğinize sewindim we iyiki baktınız posta bu arada ilk almam denedim ama öncesi onay aldım ürünü alıp gelen memnun anneler wardı yoksa ben kimseyi mağdur etmek istemem o yüzden rahatlıkla alın derim minnoş giysin
Sedarda elaweannesi Gercekten oyle ama insanin inanasi gelmiyor😳Sizin duvariniza da baktim cok guzeeeelll aldiklariniz🥰Guzel gunlerde kullansin kizceniz💗Benim daha cinsiyet belli olmadigi icin unisex parcalar secmek zorunda kaldim🤭
elaweannesi Sedarda anladım seninkilerde güle güle giysin inşallah kız dedi walla hep kendini kapattı beğendiğinize sewindim ocakta doğacak inş gör böyle bi dolu daha aldım pembiş hep bide yanılsak deli olurum😂😂😇🙈