Barlascemom Kızlar kış bebeği olacak anneler kıyafetlerinizi tulumlarinizi hangi beden çoğunlukta aldiniz genelde?3-6 , 6-9? Adana’da yaşıyorum ben 6 ay sonra tekrar yaz geliyor nasıl almalıyım ☺️🙈