Eylulgelini kaçıncı haftadan sonra geçerli oluyor bilmiyorum ama ben 5.haftamda gitmiştim kan testime göre hamile olduğum için, sormuşlardı gebelik var mı diye evet demiştim o günden beri faydalanıyorum analık sgk sından, sekreterler göremiyor ne için geldiğinizi o yüzden her gittiğinizde belirtirseniz daha uygun ödersiniz