Bende bugün gidecem inşallah herşey yolundadır herseferinde heycanlanıyorum göreceğim için ve çok korkuyorum kötü bişey söyler doktor diye 20+2 haftalık olduk öncelikle inşallah herşey yolundadır diye dua ediyorum sonrada inşallah bıgün artık cinsiyeti öğrenirim diyorum ☺️