Kbra1722 o sabunu deniycem canım da sanırım doktorun verdiği ilaç yanlış hatırlamıyorsam ergenlikte çok fazla sivilce problemi yaşayanlara veriliyordu. Kuzenim kullanmıştı. Bir süre sonra evet düzeltiyor fakat düzelinceye kadar baya sıkıntı çektiriyordu ciltte ve dudaklarda özellikle kuruluk yapıyordu. Doktor da vermiş olsa iyice araştırmadan kullanma derim.