evlatkokusu0806 Ben 0 3 hiç almadım gibi bişey 3 tane zıbın 0 3 ay geri kalan 3 6 ay yani bebekler hemen büyüyor deniliyor o yüzden katlayıp giydiririm olmaz mı
2-prensesannesiii evlatkokusu0806 Bebek çabuk büyüyor da ilk 0.3 ay giyiliyor. Bir kaç parça yenidoğan alın bence
bahtnurr1 evlatkokusu0806 olur ama yenidoğan içim bile 0-3 büyük oluyor baya bence 3 aylıkda al yarı yarıya o kadar da çabuk büyümüyorlar sonuöta
Zeyyyn evlatkokusu0806 benim hastane çıkışları bile büyük geldi kızıma 25 günlük oldu anca oluyorlar 2 3 yenidoğan tulum aldım birde ufak alt üst takımlar vardı yıkayıp yıkayıp gydrm 5 6 tane toplam takım şart kusuyor
Arsima4 Zeyyyn bende 4 5 tane oldi alt üst takım 4 5 de tulumu var çok aldim diye vicdan yaptım ziyan olacak diye 😔
Suzanne evlatkokusu0806 valla biz yeğenime öyle yapmıştık ama bebeğin üzerinden olmadan düşüyor ki kıyafetler bence bir kaç parça alınmalı
Kamusbuglem evlatkokusu0806 2 bucuk yasında kızım var evet cabuk giyiyolr ama o 0 3 aylr bile onlara küçük geliyor ve yenidoğanda cok sık giysi değiştiriliyor o yuzden az almıssın cakım biraz daha al
Poyrazin_annesi Ben valla yenıdogandan 6 tane cıt cıtlı aldm cnku habıre kırlenıyo kışın yıkayınca kurumasıda uzun sürüyor . Gerı kalanları 0 3 aldm
Aycaaa571 evlatkokusu0806 yinede birkaç parça daha 0-3 alsaydınız ilk zamanlar 0-3 giyiyorlar sonra birden kilo ve boy artınca 3-6 oluyor
Rumeysa3652 evlatkokusu0806 valla bende öyle yaptım üç tane hastane çıkışı aldım gerisini hep 3.6 ay aldım inşallah çok aşırı bol olmazlar bende çok giyilceğini düşünmediğim için o şekilde yaptın çevremde hep küçük alma büyük al deyince bi çılgınlık yaptım bakalım
Dilekcnkn evlatkokusu0806 ben 1-3 ay aldım canım bunun kusması banyosu altını pisletmesi çok değişirsin elbise yani 1-3 ay al bence 3-6 ay çok çok büyük
Gonul_enes evlatkokusu0806 vala buyuyorda 3 tanede az…katlayip giydirmekte olmuyor benim bebem 53 gunluk hala 0.3 leri giyiyor… bence e 3 parca daha almalisin arkadasim
Zeyyyn Arsima4 yok valla aşırı almak ziyanlık onlar yeterli olur kısa programda yıkıyorum kuruyor gene gyyrz yeterli gelir
Sedefavc evlatkokusu0806 evet buyuyorlar ama 0-3te lazım o bile büyük gelecek ilk zamanlar hep onları giydiriceksin bence alsan iyi olur 😊