Kardelencavdarli Kızlar sabah 5 te sızıntı seklınde olmaya basladı ama nısan belırtısı yok sancımda yok sızce ne yapmalıyım ?
Deletedmom15257 Kardelencavdarli dr gitmen gerek su onemli cnm sanci olsaevde cekip gidersin ama su gelince takip altinda olup doğumu beklemelisin
NaimeYilmaz Kardelencavdarli korkmayın doktora gıdın bebegınız susuz kalablr enfeksıyon kapablr benmde dogumum suyla basladı nasıl nasıl dogacak bu bebeler susuz nasıl durucak karnınızda ?? doktora gıdın acıl ltfn .
tgcaty Kardelencavdarli bn en ufacık agrı sızı çekmedim uzandıgım yerde ılık ılık akmaya başladı hemen gttim doktora acil ameliyata aldılar bebegn kalbi yavaşlıyordu ihmal etmeyin nst ye grip kontrol edyrlar
Busrakorkmazz Kardelencavdarli bende senin gibi oldum suyum geldi sancım gelmedi doktora gittim doğum başlamıştı doktora gitmelisin
Kardelencavdarli Deletedmom15257 nısan olmadan da gelıyo mu su ben boyle bılmıyodum cunku ne sancı cekıyorum ne agrı boyle olan varmıydı ? Cok korkuyorum
Deletedmom15257 Kardelencavdarli cnm tabiki oluyo illa nisan gelcek diye bisi yokki bence dr git orda o gerekeni soyler su gelmisse bekleme hem sugeldijten sonra sancisi baslayan cokkisi vardi burda
Yoncaeroglu Kardelencavdarli 4 gün önce doğum yaptım suyumun gelmesiyle gittim başka hiçbi belirti yoktu acilen gitmelisin canım çocuk susuz kalırsa strese girip kaka yapabilir felan git seni kontrol altına alıcaklardir