Nilh20 Merhaba kizlar doktorum bugün bana kan serumu verdi bazı yan etkileri oluyormuş. Korktum tek başıma gitcem. Aşırı bir yan etki yaşayan varmı bulantı kusma gibi şeyler yapıyormuş.
ikikuzuannesi_18-21_ Nilh20 arkadaşım almıştı 3. Seferde fenalaşmış nefesim kesildi bayılacak gibi oldum dedi yan etki yapmış hemen kesmişler.
Deniz2961 Nilh20 serum bitne kadar gösteriyr zaten yan etkisini ki o zmna kadar da surekli.sizi gelip kontrol ediyolar
Bskaymazz1 Nilh20 Yani bende taktırdım çok şükür bi yan etkisi olmadı hatta çarşamba günü gene takılacak habire hemşire gelip kontrol ediyor sizi zaten varmı bi sıkıntı diye o yüzden içinizi ferah tutun herkesin söylediğine de inanmayın :)
Nilh20 ikikuzuannesi_18-21_ hadi ya doktor bana muhakkak hastanede serumu taktir yan etkisi olursa müdahale edebilsinler dedi
Nilh20 Bskaymazz1 bişey sormak istiyorum serum takma ücreti ne kadar ödediniz ben devlet Hastanesi’ne gideceğim
Nilh20 Şimdi hastaneden biriyle konuştum zaten gerek görürse takiliyormus yani soru soruyorlar eğer alerjik biseyin varsa takmiyorlarmis. En azından körü körüne takmiyorlar bakalım gidince gorcez inş bişey olmaz