Ozge343 35+3 hftlk hamileyim son 1-2 gündür aniden rahime bı ağrı saplanıyor alttan anlık geçiyor ama havaya firliyorum resmen bianda çok can yakıcı bişey normal midir ilk gebelik bilemiyorum 🤷🏻♀️
secoz Ozge343 aynısını 33. haftadan beri oluyor dün akşam bi şiddetli oldu ki sorma canım yemekte yerimden sıçradım eşim korktu 😂😂
mutlugebeee Ozge343 ne kadar doğru bilmiyorum ama açılma böyle böyle başlıyormuş benimde oluyor, ona hazırlık diyorlar
Birtanemm Ozge343 37 hafta canım dün acayip sancı attı rahime dediğin gibiydi tam inan yemek yiyemedim yarıda bıraktım 😂o derece acı verdirdi
Ozge343 Birtanemm Aynen öyle oluyo bianda yerinden zıplatıyor insanı valla 😂 korkmaya başladım iyice doğumda yaklaşıyor birşeyde bilmiyorum ilk gebelik diye😬
Birtanemm Ozge343 anlamadımki kız 😂okadar bağırıp çağriyodum ağliyodum boşuna bence ağladım sadece son sancı kötüydü ondada bebiş baskı yaptı aşağa oyuzdendi sonra çatala aldılar doğurdum