Hanzade175 Doğum parası olan ilk çocuğa 300 tl olarak verilen parayı,nereye başvurarak aldınız?sadece çocuğun kimliği yeterli oluyor mu acaba?bilgisi olan yazabilir mi?
YuvarlanamayanPandaa Hanzade175 kimliği ile gidip aile sosyal hizmetlere başvuru yapıyorsunuz çıkıyor 1-2 ay içinde yatıyır
Sulee_ Hanzade175 kimlik ve doğum belgesi ile Sosyal hizmetlere gidip başvuru yapıyorsunuz sigortaniz varsa SGK ya gidip süt parası içinde başvuru yapıyorsunuz oda 232 TL
YuvarlanamayanPandaa metehaninannesiii evet bebeğim biz 3. Günü yaptık kimliğine başvuru yapıp mimarsinan lisesinin ilerisnde talas tarafında aile planlama mı ney var ordan yapılıyor
Havvamu E devletten görünüyor diyorlar yani basvuru sart mibilmiyorum bende ama e devlette 3ay sonra bile yatan varmis 🤔🤔
Ceylin680 Kizlar 1yil başvurma süresi var emzirme ve doğum parasının ben Mart’ta doğum yaptım ama Agustosta basvurdum .Ekim’de aldim
Sulee_ anneyimmm_ Evet oluyor ama 4a yada 4b sigortalı olması gerekiyor 4c ye verilmiyor malesef eşiniz sgk ya gidip başvuracak 10 gün sonra pttye eşinizin adına yatıyor para
YuvarlanamayanPandaa metehaninannesiii hemen bacım hemen birde bu süt parası var eşinin sigortası 4a veya 4b ise 232 tl yatıyor askm pttye bize olmadı o sana olur belki
metehaninannesiii YuvarlanamayanPandaa bolge sorumlusu esim ya 4a mi 4b mi bilmiyorum bebegim gelince sorayim onu nereye başvuruyoruz