Kızlar sistit olalı nerdeyse 2 hafta olcak ama ben hala aynı noktadayım. İdrarırımı yaparken hep orama odaklanıyorum, kasık agrım olunca korkuyorum. Bugünde ağır kaldırdım vajinamda acı gibi birşey hissettim. Hemen terlemeye başladım, nefes alamıyorum sandım. Bütün işi bıraktım maydanoz kaynatıp onu içmeye başladım. Ağlamak istiyorum anlayamıyorum, kalp atışım hızlanıyor nefes alamıyorum sanıyorum çok korkuyorum😞 kaç gündür ayağımda sıcak su torbası, üzerimde battaniye sadece Yatıyorum. Hafta sonu eşim evdeydi gayet mutluydum. Şuanda evde tekim aşırı kötü hissediyorum 😞 panik atak olabilir miyim ? Ne yapmalıyım bu durumda ?