Sema_hysz Hepinize merhaba öncelikle kızlar ağrilarım var devlet hastanesine gittiğim için öyle sezeryan falan yapmıyor bebek baş aşağı doğum pozisyonunda suyumun gelmesi ve açılmamın olması için neler yapmalıyım fikir verirmisiniz
aysecn-123 Hurma ye bol bol bide sıcak suda göbeğini sabunla ovala ben bunları duydum bitki çayları falanda var ama bilgin olsun