Hayırlı günler hanımlar 17. Haftamdayım kontrolüm de gelişimde rutin şeylerimde herhangi bir sıkıntı çıkmadı çöm şükür ama beynimde bi kist görüyorum dedi perinotoloji bölümüne sevk etti detaylı baktırmak için beyin kemiğinde beyincikte bir sorun yok sadece beyaz olması gereken yerde bi leke var kist dedi bu durum geçe de bilir dedi düzelir diye böyle durum yaşayan var mı çok edişe ettim ilk gebeliğim