edaesenyanik Herkese selamlar, bebek bezi markası olarak tercihiniz nedir? İlk çocuğumda prima kullanmıştım. Şimdi de prima ve sleppy arasında kararsız kaldım. Yorumlarınızı alabilir miyim?
Guley_ Canım sleppy de güzel diyolar ben baby turco kullanıyorum çokta memnunum hiç bi sıkıntı olmadı