Nunu29 **Merhaba hamişler, bu haftalarda (16 hafta)olup göbeyi çıkmayanlar varmı? sabah kalkarken düz oluyor biraz yemek yedikden sonra çok az gpbek çıkıyo(( neden böyleki **
gulnurkrms Nunu29 bende 14+3 benimde hiç karnım yok iç karnımiz büyük galiba korkmayın bence sorun olmaz çıkar sonradan zart diye😅
seraygunel Haftada normal aslında kişiden kişiye değişir ama genelde hep 20den sonra çıktığını duyuyorum. Benimde 20. Haftadan sonra çıkmıştı. 😊
Mervisogretmen Benim 30.haftaya doğru belirginleşti. 🙈Yani benim gibi iç karnınız büyükse 16.haftada çıkmaması aşırı normal. 🌼
Ysmnbarin Nunu29 ayyy onu tek ben yapıyorum sanıryordum😂😂😂😂 bol bol su da içiyorum şişirsin karnımı diye 😂
Elsu26 Nunu29 aslında daha rahat yürüyorsun daha rahat nefes alıyorsun her hareketin daha rahat göbeği büyüyenler daha çok sıkıntı çekiyor benim gibi göbeği büyümeyenlerin tek bi dez avantajı var kimse hamile olduğunu anlamadığı için otobüste tramvayda falan yer vermiyor kimse 😒😂😂
Yavuzz Nunu29 bizde 30 haftalik olucaz okadar çok yok canm normaldir daha 16 da benimde hiç yoktu şuanda yok gören 4aylik diyir ama maslalah biz yolu yariladik😁