Kızlar bu akşam tansiyonum oynamış acile gittim tansiyonu yüksek görünce nstye soktu sancılarım çıkmaya başladı ama bende çok hafif sancılar var çok değil ama nstde 67 20 45 100 sürekli böyle düzensiz açılma yok dedi ama sancı var sizce yarın kendi doktoruma gittiğimde suniyle doğuma alır mı normal istiyorum