Az önce doktordan geldim 40 haftalık hamileyim 2 cm açıklık varmış her an başlayabilir doğum dedi doktor ama başlamazsa çarşamba gel suni sancıyla başlatalım bebeğin kilosu fazla biraz dedi ilerlermezse sezeryan öneriyor.
Hiç kilosu fazla olupta doğum yapan arkadaş varmı acaba bebekte bir sıkıntı oldumu doğum ilerledi mi çok merak ediyorum beni neler bekliyor korkuyorumda