Nurse_91 bence bekleyim. Benim ilk boş gebeligimde tam adet gununde erken gebelik testinde belli olmuştu kaset testle olsaydı çıkmazdı belki . Daha 3 gün var insaAllah hamilesinizdir . Şuan 10 gün kaldı benim catlatma iğnesi oldum bekliyorum . Sizde var mı belirtiler yani her ay dan farklı bisey var mı bu ay