Zehra3868 şimdi 24 saat topladım ama geceyi ayri gündüzü ayri kaba koydum bunuda araştırırken gece ve gündüzü karsilastirdilar gece hareketsiz olup uyuduğum icin protein kaçağı çıkmadı ama gündüz hareket halindeyken protein kacagi cikti bobreklerimde herhangi bi sorun bulamadıkları icin de en son gece olmayip gündüz olunca da harekete bagli protein kaçağı dediler anladın mi inşallah seninkide oyledir ben burda cogu hamilede okudum protein kaçağı oldugunu hic biri parca alincak yazmamisti bilmiyorum içini ferah tut 🦋