20.haftadayım daha erken haftalarda protein kaçağı çıktı doktor araştırlması için daha büyük şehire sevk edecek böbrekten parça alınması gerekiyormuş hiç hamileyken parça aldıran oldu mu nasıl bi işlem çok korkuyorum hissediliyor mu acı ağrı oluyormu