deletedmom87894 Çok heycanlıyım tecrübeli anneler ne önerirsiniz aç mı tokmu gideyimmm bebeğin cinsiyeti görülürmüü🌸
Fatma29 deletedmom87894 tok git canım henüz cinsiyet belli olmaz belki tahmin eder ama net birşey söylemez. Ilk ultrasonla bakar sonra kan alır bu kadar
Nzn_11 Cansuada24 yarın bende 2li taramaya gidicemde ac gideyim diyodum neden çikolata vişne suyu peki ☺️
Cansuada24 Nzn_11 canım 2 li test ac tok fark etmiyor bende yaptım cikolata ve visnenin amacı bebiş hareket etsin kendini göstersin diye 🙂
[silindi] Fatma29 tam tersini düşünmüştüm ya tatlı şeyleri yedikten sonra miskinlik yapıp uyursa 🙈🥲 demek hareketleniyorlar
melikeguneyozalp Benimde bugün ikili testim vardı, hastaneye giderken bir tane çikolata yedim. Ultrasonda kolları bacakları kıpır kıpırdı😊
melikeguneyozalp mercimekveannesiiii 12+2’yiz bugün ultrasonda da haftası ve günü gününe denk. Ama malesef doktorumuz cinsiyeti göremedi. 3 hafta sonra tekrar gel o zaman öğreniriz dedi.😊