Zehraspl Bir araştırma okumuştum. Çoğunlukla gebeliklerde bulantı olması sağlıklı devam ettiğini gösterdiği için iyi bir şeymiş. Bu bulantılar değerlerin güzel arttığını, vücudun gebelikte tam görevini yaptığını gösteriyormuş. Benim de kürtajla biten ilkinde hiç olmayınca doğrular nitelikte gelmişti. Azınlık olarak hiç bulantı yaşamayıp sağlıkla doğum gerçekleştiren de var tabii.