Bebeksum Merhaba kızlar bugün 39haftalık oldum 1.5cm açıklığım varmış suyumuz da azalmaya başladığı için doktorumuz yarın sabah fitil ile başlatacak doğumu, fitil ile doğumu başlatılan tecrübesi olan var mı nasıl ilerledi süreç😊