muges44 busranr06 Ne güzel🥰Allah sağlıcakla kavuşmak nasip etsin. Haftalarımız yakın sayılır bende 36+4üm 38de doğurmak istiyorum nedense😂
busranr06 muges44 ay benimde esim senin gibiii ilk gunden beri 38 diye tutturdu, kayserili 38 olsun diyo ama bakalım 😆
pinartonguc busranr06 Bebek asagi inince nefesin biraz rahatlar diyorlar. Ama bilmiyorum yasayip gorecegiz.
busranr06 muges44 ay evet ya 42 falan off aman aman aman 🤣o kadr uzun sürse kimi doğuruyorum acabaa diye düsünürüm😁