teletabi busra1997alpaslan2021 ben sling aldım oğlumda yenidoğandan itibaren kullanabilmek adına çok rahattı. Kanguru kullanmadım ama kullanan annelerimiz yazıcaklardır☺️💜
Nemusto busra1997alpaslan2021 solomom yenidoğan aparatıyla sanırım🙄 direk aparatsız huggberry marka iyi ama pahalı bayagı. Ben biraz bekleyip dolaptan ikinci el bakacağım galiba dogumdan sonra🙄
Mev10 busra1997alpaslan2021 ben kraft aldım 3,5 kilodan itibaren 5 farklı şekilde kullanılabiliyor memnunum
Ays0 https://www.hizliresim.com/lp83x5w Az önce çekildi fotoğraf 🙈 Kızım 2bucuk aylık ve solomombaby her yöne kullanıyorum. Ergonomik modelde yenidogan aparatı ile her yöne olan da içinden çıkan mini yastık gibi birseyle direkt kullanılabiliyormuş. Kızım seviyor göğsümde yatar gibi geziyor