Tecrübelerinize ihtiyacım var güzel anneler dün akşamdan beri hastanedeyiz düzenli ağrılarım vardı şu an yok açılmam 2 cm olduğunu rahim ağzım yumuşak olduğunu söylediler her an gelebilir dediler sürekli nst bağlanıyolar sizce gelit mi gelirse küveze alırlar mı desteğinize ihtiyacım var