Sedefavc Yıkama ütüleme vs herşey bitti hallettim onları. 32haftam biticek bu hafta sonu. Sizce artık çantamı hazırlamam gerekir mi ? 2.sezeryanimi olucam ne zamana gün verir bilmiyorum
zelliremm Sedefavc ne kadar erken hazirlarsaniz o kadar iyi olur sizin için. Gün geçtikte bünye ağırlaşıyor son haftalara doğru bırakmak sizi daha fazla yorar. Hazırlayın bence
Sevtugm Sedefavc bende benzer bir post açtım az önce 30+4 bugun yıkıyorum renkli ve beyazları ayrı ayrı yavaş yavaş utulerim çantaya koyup koymamak konusunda kararsızım benim riskim var bir de ne olur olmaz başlamak istiyorum
rgk Sedefavc benim de aynı 33 olacağım cuma🤱 hazırlayın bence hazırlarken eksikler de tespit ediliyor hem
Kurabiyecik Sedefavc Evet hazırlayın bence. Ben 36+6 oldum. 5 kasıma gün verdi doktorum. Hala hazır değil çantam. Ağırlaştım hantallaştım. Bir türlü hazırlayamıyorum 🤷♀️🤦♀️
Sedefavc zelliremm evet bende bilemedim oyuzden büyük ihtimalle 2.sezeeysn olduğu için çok bekletmiyolar diye duydum 37-38gibi alıyorlarmış
Sedefavc Sevtugm ay yıkama ve ütüleme çok yormustu beni gerçekten çok yorucu o kısım kolay gelsin size
2005_aysn Sedefavc evet bir sıkıntı çıkmazsa en geç 38 veya 38 artı 3 gibi alıyorlar bende 3.sezeryanimi olucam insallah
2005_aysn Sedefavc evet 37 sonra bisey olmuyor alınabilir demekki sıkıntılı gördü ikinci dogumumda bende 37 2 de olmuştum ama beklerse beklrtiykrlar onu demek istedim