Gulsah1616 Kızlar merhaba doğumuna bir ay var ama mağazalara gittikçe bu içecekleri sürekli görüyorum ama gerçekten işe yarıyor mu bilmiyorum. Almam gerekiyor mu, tadı nasıl , ya da başka birşey mi önerirsiniz ?
Sedefavc Gulsah1616 canım ilk dogumumda kullandım şahsen ben faydasını görmedim evde yiyip içtiklerim daha fayda etti diyebilirim üzüm kompostsu bol yeşillik bol su ve bulgur pilavı bence çok iyi süt yapiyo