Glsm_ Kocam çocuğumuzun ismini babasının ismi koymak istiyor (Mehmet)..bende yanına ek isim istiyorum kabul etmiyor..nasıl ikna edeceğim.
EgeninAnnesiiiiiii Glsm_ benimki de babasının adini koyacakti. Bizde kavga ettik. Çocuğa birisi kötü söz söyler gibi sözler söyledim. Gönlün buna razi olur mu falan derken değişti fikri 🤣
Merve6494 Glsm_ aslında güzel de isim ama yanına isim koymazsam saygısızlık gibi olur seslenemem falan dersin baktın olmuyo güzel isim deyip moral bozmamak lazım adıyla yasaması önemli bizler çok takılıyoruz eşlerle iyi gecınmek lazım bunlar geçici
Nurklc38 Glsm_ Canım benim de eşim ayaz ismini istiyordu yanında kendi babamın ismini koymak istedim ve Mehmet Ayaz düşünmüştük
Glsm_ Merve6494 farklı bi bakış açısı sağol deneyeceğim..öyle gerçekten çocuğa bişey derken hoş olmayacak.aklıma gelmemişti