Smileyy bende anıt Hastanesi’nde Sibel hanıma gittim onbeş temmuza gittigimde düşük tehliken var diyip baya korkuttular beni sonra hızlıca anıt Hastanesi’ne gittik acilde girdim rica ettim samsun kabul ettiler çok ilgilendi detaylı şekilde baktı ben sormadan herşeyi anlattı çok memnun kaldım