Nemusto Husniye8 benımde kasım başı gibi hayırlısıyla. Lohusa takımı adı altında bişey almadım çok kalında almadım. Trendyolmillanin takımlarından aldım iki tane önü emzirmeye uygun.Bir tane elbiseli aldım. Ayrıyrtten polar sabahlık aldım bi tane.
aybkaslan Husniye8 2 tane normal çnden düğmeli gecelik aldım 1 tanede şu şekil lohusa takımı aldım bence yeterli size de fikir olsun 🌸 https://ty.gl/jiop1fazve
Nemusto Husniye8 https://ty.gl/0h38io8rfs gecelik bu diğerlerini bulamadım tükendi herhalde. Direk fotograf nasıl yükleniyor biliyosanız söyleyin atayım
ikibebisannesi Kızlar gecelik illa lazım mı ben sevmıyorum öylesi elbise gibi gecelikleri, yatıs yapılınca zaten önlük tarzı bişey giyilmiyor mu? Normal olacak doğumum büyük ihtimalle
Nemusto ikibebisannesi benim allah nasip ederse sezaryen olacak iki pijama takımı aldım bi tane ne olur ne olmaz diye gecelik aldım hastanede olmasa evde giyerim 😊
alparslanannesii1661 Nemusto google hizliresim yükle yaz canim cikan yere tikla sonra yukleyecegin resmi sec baglantisini degil url sini kopyala buraya yapıştır yorum yerine oluyor
pinartonguc Bende bekarken ceyizime relaxs modenin beyaz pijama takimini almistim. simdi bakiyorum nette yok ayni takimlar.
Nemusto iremgrgn trendyolmilla marka kendi hesabımdan almadıgım için adını göremiyorum. Ama kruvaze yaka diye geçiyordu