Asuman06 Merhaba 32+2 ikiz bebeklerim olacak insallah. Kilogramlari kiz 1900 erkek 1989 kg. Sizde bu haftalarda nasıldı?
bsrsn16 Asuman06 merhabalar. Ben de 30 haftalık ikizlere gebeyim. Kaç haftada bir kontrole gidiyorsunuz, hafta sıklığına göre kilo alımlarını merak ediyorum. Sizinkiler en çok hangi haftada kilo aldı bu zamana kadar?
gizem-ipek Asuman06 Bende ikizlere hamileyim 26.haftamın sonunda ikisi de 1300 civarıydı. Kilo olarak önden gidiyorlar o haftalara geldiğimiz zaman kaç kilo olacaklar bakalım 🙏🏻
Asuman06 nurkse masallah diyelim. Seninkiler daha iyi. Rabbım hepimize kuvez yolu beklemeden bebeklerimizle evimize dönmeyi nasip etsin. Bu arada siz son adet tarihi 13 martta degilmi. Benimkide aynıydı. Ordan dikkatimi çekmişti. Umarım karıştırıyorum başkasıyla
Asuman06 bsrsn16 benim kontrollerimi haftada bire düşürdü doktorum. Son iki.haftadir böyle. Daha öncesinde 15 günde birdi. Daha oncesindede ayda birdi. her gittiğimde gelişimleri iyiydi ama en çok hangi ayda bilmiyorum valla
miraybilir Ben 31. Haftada gittim bebekler 30. Haftayla uyumlu ikisi de 1500 kiloydu bidaha 4-5 hafta sonra gel dedi ama sizce de çok uzun süre değil mi hem geriden geliyorsa daha sık kontrol etmesi gerekmez miydi 🤦🏼♀️
Asuman06 miraybilir geriden gelmesine gerek yokki. Normal gebeler ayda bir çoğul gecelere 15 günde bir bakıyorlar. Benim.son iki haftadır hafta da bire düşürdü. Calisiyodum birden bire rahim kisaligim düşünce hem çalışmamı yasakladı hemde haftada bir geleceksin dedi. Allahtan işi bırakınca rahim kisalmam durdu
Gurbetten Asuman06 Bende de aynısı oldu ayrıntılıda rahim kısalığım çıktı dinlendim biraz uzadı ama 23. Haftada 30 mm şuan, sizin kaç acaba?
Asuman06 Gurbetten benim şuan 32 mm. 43 mm den birden düşünce doktor devamı gelecek diye tedirgin olup ciğer gelistirici vurdu ve işi yasakladı. Ve işi bırakip dinlenmeye geçince 32 de kaldi
Gurbetten Asuman06 Anladım ne güzel maşallah size, benim 18. Haftamdan beri 30 ölçüyor doktorum, arada ayrıntılıda kısa çıktı sonra yükseldi ama daha 24. Haftamdayım. Korkuyorum aniden kısalır bu aralar diye, bi 30’lu haftalara gelebilsem inşallah🙏🏻