Merhaba arkadaşlar bildiğim kadarıyla çalışan anneler 32.haftada zorunlu izne çıkıyor fakat ben evlilik tazminatı mi alabilmek için 27.haftada izne çıkmam lazım ki doğumdan sonra 1 yılım dolmadan istifa edip tazminat alabileyim böyle bi durum mümkün mü ?