DnHazrlklar
Canım galiba 😞 ben de ekim ayında yaşamıştım ilk 28 iki sonra 35 çıktı sonra adet olmuştum. Ama şakın üzülme hayırlısı kimyasal gebelikten sonra hamile kalmak kolaylaşıyormuş ben üstüne 1 kere adet gördüm ve hamile kaldım tekrar şimdi 37+5 im Allah en hayırlı zaman da sana da nasip etsin 🌸