tazeannecik1 Trabzon hurması(bazı yerlerde cennet hurması deniyor) yemek zararlı mı ? Diğer medine hurması açılma falan yapıyor diye duydum ondan yemiyorum şuan ama bu hurmada zararlı mı araştırdım biraz pek birşey bulamadım bilgisi olan var mı ?
Birmelekbiranne tazeannecik1 Bende aynı şeyi sordum bir kaç kişiye açılma yapan bu hurma değil dediler bende yedim.
Yagmur00 tazeannecik1 bızım burda var canım guz gıbı cıkıyor ve inan ben hergun yıyırum hemde 3 4 tane gunluk yıyırum 33 haftalık ne acılma be sancı hıc bısey yok kım demıs getir bıde bana desin
Duruu61 tazeannecik1 Valla bende hergün ağaçtan koparıp yiyorum Trabzon hurmasını ☺️ kuru olarak satılan medine hurması açılma yapıyor diye biliyorum bende. Ananasta açılma yapıyor doğuma yakın öneriyor doktorlar. Maydonozda düsük yapıyor onuda cok sevdigim halde yiyemiyorum 🙇🏼♀️
tazeannecik1 Mihriballim Aslında çok faydalı bi meyve demir bakımından falan,biz pekmezini yapıyoruz yiyorum ama hurma konusunu merak ettiğim için öğrenmek istedim bende yicem gibi duruyor ☺️
tazeannecik1 Yagmur00 Cennet hurmasını duymadım ama diğer hacılıktan gelen medine hurmasını diyorlar ya doğuma yakın yeyin açılma olsun diye ama cennet hurması hakkında birşey duymadım merak ettim yani 🙈 Bende çok severim ve çok faydalı bir meyve yarasın İnşallah miniklerimize 😍
Mihriballim tazeannecik1 valla çokta lezzetli yani 🙈 bencede ye bişey olmaz ben diğer doğumumda kilo kilo Medine hurması yedim oda bişey yapmadı ben pek inanmıyorum yiyeceklerin etkilediğine
Yagmur00 tazeannecik1 bende ardahan da otuyorum yanı hurmadan bahsediyorz buyuk ihtimale ye bna bısey olmadı acılma sancı falan yok
Denizkusu Bende merak ettim araştırdım çok ama herhangi bir zararını görmedim iki haftadır günde 2-3 tane yiyorum herhangi bi sıkıntı yaşamadım 36 haftalık hamileyim bu Arada ☺️
1oguzannesi 19 haftalığım bende yiyorum zararını görmedim de duymadım da diğer hurma bile doğuma yakın haftalarca yiyosun anca açılmaya yardımcı oluyor bir iki şeyden bişey olmaz yani yiyebilirsiniz az önce yedim 😂 bayılıyorum en sevdiğim meyvedir