Sedefcann08 ben kızımda çok çektim canım benim 36 yaşındayım neler çektim bir Allah bilirr bir ben ama doğduğundan itibaren ne uyku ne gaz ne ağlma nöbeti yaşadım kızım 15 yaşında sınıf birincisi..
O iş gerçekten öyle olmuyor large bir insan olmak isterdim hemde çok siz öyleyseniz sizede imrenirim ama ben etkilenyorum.. asla kınamıyorum yermiyorum da uslüp yanlış bence... bu benim fikrim saygı duymak zorunda değilsiniz