Arkadaşlar daha önce yazmıştım ege şehir Hast. Gidiyorum ve memnun değilim diye. Buradan gitmeyi düşünen arkadaşlara tavsiyem sakın o hastaneye gitmeyin. İnanın beş para etmez bir hastaneymiş. 2 li tarama yaptırdım ve aradım sonuç için sistemde sorun var dediler(normalde kızıma hamileyken dr um whatsaptan sonucu atmıştı ama bunlar tam tersi arayın dediler ve hiçbirşekilde tlf numarası bile vermediler) . Şehir dışına çıktım aradım dr um ordan ayrılmış ve diğer dr lar kan sonucunu yorumlamıyorlar gelip sonucunuzu alın dr unuza götürün dedi. Bende 10 dk larını almaz ki normalde o dr un hastası le değildim dr dilay hanım için randevu almıştım ve dr hanım Benim randevumu beklemeden evine gitmişti orda kalan dr almıştı bni ve öyle tarama yapıldı. Bunu söylemem rağmen ozaman mail ile sorununuzu yazın biz size cvp atalım dedi. Nasıl bir hastaneymiş ya. Zaten o tarama dan sonra gitmeyi düşünmüyordum ama enazından sonucumu alıp yeni dr una söylemek istiyordum. Size tavsiyem dr arayışında olanlar kesinlikle dr iyi diye o hastaneyi seçmeyin berbat bir hastane ben mağdur oldum siz olmayın.