Gizemis Allah yardımcın olsun ama malesef bebek büyütmenin bir numaralı kuralı bence uykusuzluk… ilk zamanlar bebeğim sarılık olmuştu hastaneden gelince 2 saatte bir alarm kuruyorduk e zaten emzirip uyutana kadar bir saati doluyor falan o alarm stresi daha da yoruyordu beni. Eşin yanındaysa başkasına ihtiyaç yok aslında. Biz ikimiz baktık bebeğimize. Zamanla daha düzene giriyor merak etme ilk zamanlar evet öyle oluyor. Uykusuzluktan gözlerimi açamazdım, başım dönerdi. Uykusuzluk bende sinirlilik yapıyor bir de. Bebeğimi kucağımda gezdirerek uyutuyordum, gözlerim kapalı gezerdim. Bu günler geçecek diye diye kendini güçlü tut, emin ol geçiyor. 🌸