BayanZuzu dün öğlen yaptgm testlerde ikinci cizgi görüyorum suan ogluma hamileyken yaptm testte ertesi gunde ikinci cizgi cikmamisti ama bunlarda var kan vermeye gidicem ama size de sormak istedm sizce gebelik var midir? [img]https://i.hizliresim.com/7mmctvm.jpg[/
CanselUrgnc BayanZuzu Bence az daha beklemelisiniz daha yeni olduğu için testte hafif gözüküyor 1 hafta sonra tekrar yapın çıkarsa kan verirsiniz
Dnacar83 BayanZuzu var ama kan verince 2 gunde bi cagircaklar deger cok dusuk oldugu icin dk basi kan aliyorlar ve sana gebesin bile demiyor dr deger 150 yi gecince diyor
Tomrishatun BayanZuzu ama bunlarda yok bu testlerde bu sekilde çıkabiliyor gerçekten olunca çizgiler net oluyor arkadaslar