Merhaba hanimar.
Gecen hafta glukoz testi yaptirdim ve az änce hamilelik diyabeti aldigimi ögrendim hamileliligimin son haftalarinda (36+6). Bugunden sonra duzenli seker ölcumu yapmam gerekecek. Cok uzgun ve endiseliyim.. Karnim hizla buyudugu icin yarin ultrasonda bebegn kilosuna bakacaklar. Daha önce böyle yasayan kimseler var mi? Dogumda ne gibi olumsuz etkileri olabilir anne veya bebek uzerinde?