Eyisa bende Kasım 13 de gidecem inşallah benimki de geçmiş olur canım detaylı da benimkinde göründü ama cok şükür başka bulgu olmadığı in doktor takma sitrest yapma dedi bana da araştırdım birazda inşallah rabbim yavrularımızı korusun güzel haberlerin olsun senin de canım 🤲🤲