Prenseslerinannesii Şu an 35+1 olduk çok şükür 🧿 geçen hafta kontrole gittim doktor iki hafta sonra yani 36 da gel dedi. Bana çok fazla geldi her hafta çağırması gerekmiyor mu bu haftalarda? Aranızda ikiz gebe olup kontrol süreleri farklı olan var mı?
Zynpzmr_2 Prenseslerinannesii Ben 30+4 haftalık hamileyim iki haftada bir gidiyorum bazen üç hafta oluyor ne zaman randevu bulursam ama doğum yaklaştıkça haftada bir çağırması gerekiyor diye biliyorum ama eğer bir sorununuz yoksa doktor gerekli gormeyebilir bı şikayetiniz olursa zaten gidersiniz