Esra-dnmz Kızlar selamlar 23 haftalık gebeyim 3 gündür ishal durumum var böyle olması normal mi yaşayan var mı? Haftaya kontrolüm var doktora o zaman söylemeyi düşünüyorum umuyorum geçer
Yagmur34 Esra-dnmz bende cok şükür gecirdim cok kötü patates haşlayıp yemiştim tuzlayıp durmuştu yada muz
Ereninannesii Bende dünden beri ishal ve kasık ağrım var tehlikeli diolar acaba doktora görünmeli miyim 32+1 lütfen bilgisi olan cevap verebilir mi acill
Yagmur34 Ereninannesii ben iki kere ishal gecirdim ilkinde karnımda sancı vs vardı cok korktum hastaneye gitmiştim serum verdi agrı kesi bol bol sıvı tüket demişti ama bebekte bişey yoktu eger sancın varsa git serum yersin
Ereninannesii Yagmur34 teşekkür ederim bnde korktum hastanedeyim şuan umarım korkulacak bir şey yoktur
Esra-dnmz Benim ağrım falan yok da ishale bağlı karın ağrısı sadece işte patates yedim yumurta leblebi vs vs asla geçmedi 😓