Esraustaoglu Merhaba anneler ❤️ 14. Haftada cinsiyeti öğrenen var mı aranızda yada değişen daha sonradan yorumlarınızı bekliyorum 🙈🙈
Deletedmom_33 Esraustaoglu 11+6′da tahmin, 17+0′da net öğrendim. 14. Hafta gittim ama sormadım. 21+1 detaylı da değişmedi cinsiyet
SemanurAs Esraustaoglu 10.haftada cinsiyet tahmini için çağırmıştı kıza benziyor dedi. 12 de kesin kız dedi 🥰
Mineva Haftamda kiz dediler 2 hafta sonra detayliya gittik erkek cikti 🙈 iyi ki bisey almamisim dedim. Bence detayliyi bekleyin derim. Kardesimin esine 6 aya kadar kiz dendi 6. Ayda erkek oldugunu ogrendik😅 en az 22 haftayi beklemekte fayda var 🥰
ozge07070 Mineva kız derken neye göre dediler canım bana 12+6 da erkek dendi o zaman minik bi çıkıntı gösterdi banada 17+0 da yani 4 gün önce 100 de 100 kız dedi çıkıntı yoktu bacak arası bomboştu 16 kasımda ayrıntılı var sizin bebeğiniz nasıldı
Esraustaoglu Beyzan738 yaaa bana da erkek dediler 13. Haftamda kesin konuştu ama ne zaman alışveriş yapsam bilemedim sizce 💙 ne zaman yapsam
lunam Esraustaoglu 14+3te kız dedi doktorum ama emin olmak için bekleyelim demişti. 18+3te yine kız dedi ama ben yine de detaylıyı bekliyorum emin olmak için 😊
Esraustaoglu Canselyaren bende 13 de öğrendim erkek dedi kesin ama alışveriş yapsanız bilemedim 🤷♀️ 🙈
Beyzan738 Esraustaoglu Valla şuan durumum sksk ama eğer harclgnz varsa alın cinsiyeti kesinse Yavaştan tek tük alın son zamanlarda hepsini almak daha zorlar diye düşünüyorum şimdiden başlayın ben biraz maddi yönden toplanim baslicam yavaştan 🥰
Canselyaren Esraustaoglu net pipi resmi verdiylerse inan artık 20 haftalık olucam bnde nerdeyse 5 doktor erkek dedi acile gittiğim doktorlar kendi doktorum fln. Bütün alışveriş nerdeyse bitti yani